Il Mio Pensiero

Reply

"Il Cavaliere Oscuro - Il ritorno", The Dark Knight Rises

« Older   Newer »
CAT_IMG Posted on 23/12/2011, 16:42           Quote Quote

Il Mio Pensiero

Group:
ADMIN

Status:

Batman torna per l'ultima battaglia
In Rete il trailer dell'ultimo
film "Il cavaliere oscuro - Il ritorno"

il-cavaliere-oscuro-il-ritorno-trailer-ita

Le stelle del cinema inglese Christian Bale e Tom Hardy coinvolti in uno scontro terribile sul set de "Il cavaliere oscuro - Il ritorno", il capitolo conclusivo - per ora - della saga di "Batman". In Rete il trailer mostra scene apocalittiche, inseguimenti mozzafiato, il terribile Bane e una sexy Catwoman interpretata da Anne Hathaway. Sarà proprio quest'ultima a sussurrare nell'orecchio di Batman il suo futuro terribile.
Nelle immagini del trailer c'è una conturbante Anne Hathaway nei panni di Selina Kyle - alter ego di Catwoman - che lascia un messaggio agghiacciante a Bruce Wayne: "Una tempesta è in arrivo, signor Wayne - dice Selina -. E' meglio che tu e i tuoi amici chiudete le vostre case perché quando 'lui' colpirà vi chiederete perché avete vissuto sino ad allora".

La pellicola riprende la storia otto anni dopo "The Dark Knight" quando Batman si ritira a vita privata. Ma è con l'arrivo del terribile terrorista mascherato Bane che si scatena di nuovo l'inferno a Gotham City, Batman è costretto ad uscire di nuovo allo scoperto.

Il trailer rivela forse degli aspetti meno "oscuri" della trilogia diretta da Chris Nolan. Tra le scene più ad effetto c'è quella di una partita di football con un campo minato. Bane schiaccia la leva delle bombe e il campo crolla. Il finale del trailer lancia un messaggio inequivocabile "La leggenda finisce".

Per l'arrivo nelle sale italiane del film bisognerà aspettare il 29 agosto 2012.

http://www.tgcom24.mediaset.it/spettacolo/...battaglia.shtml

“I Am the Danger”

Il Mio Pensiero

PM PM Email Email Web Web  Top
CAT_IMG Posted on 23/5/2012, 10:56           Quote Quote

Il Mio Pensiero

Group:
ADMIN

Status:

The Dark Knight Rises Has A New Poster

New_Dark_Knight_Rises_Poster

The full trailer for The Dark Knight Rises was the best thing about going to see The Avengers, and this point, everybody should collectively give Christopher Nolan a blowjob of appreciation. This shit is going to be epic. Oh, and here's the new poster. I'm not sure if can you tell by the words or the actual fire rising that a fire will rise or not. And the Dark Knight is also rising at some point. We don't know. It doesn't show it on the poster. So basically, there's a lot of things rising in this movie. Maybe they should have just put Batman on the poster in a hot air balloon so they could rise at the same time and all this wouldn't be so confusing.

CREDIT : http://www.idontlikeyouinthatway.com/2012/...new-poster.html

“I Am the Danger”

Il Mio Pensiero

CAT_IMG Posted on 23/5/2012, 19:49           Quote Quote

Il Mio Pensiero

Group:
ADMIN

Status:

New Dark Knight Rises
Posters: Meeting Bane, Catwoman

the-dark-knight-rises-promotional-photo

batman-poster

catwoman-poster

bane-poster

anne-hathaway-catwoman-photo

On July 20, The Dark Knight Rises once again. For the final time, at least under the direction of Christopher Nolan and with Christian Bale underneath the iconic black suit.

Will the blockbuster live up to the hype? Will it exceed The Avengers' haul at the box office? Will we be able to understand a word Tom Hardy says as Bane?

Read more celebrity gossip at: http://www.thehollywoodgossip.com/2012/05/.../#ixzz1vhFGdcYv

“I Am the Danger”

Il Mio Pensiero

CAT_IMG Posted on 25/5/2012, 10:47           Quote Quote

Il Mio Pensiero

Group:
ADMIN

Status:

‘The Dark Knight Rises’:
Six New Character Posters Revealed (PHOTOS)

Dark-Knight-Rises-Movie-Posters-400x300

Christopher Nolan‘s The Dark Knight Rises is one of the most highly anticipated movies of the summer and while the world waits for its July 20 box office debut, Warner Bros. has whet your appetite with the release of six new character posters.

In the movie, Christian Bale reprises his role as Batman, a.k.a. Bruce Wayne, while some new faces and characters appear in the film including Anne Hathaway as Catwoman and Tom Hardy as the villain Bane.

Check out the brand new character movie posters in the gallery above.

‘Dark Knight Rises’ Movie Posters

CREDIT : http://www.celebuzz.com/2012-05-22/the-dar...evealed-photos/

“I Am the Danger”

Il Mio Pensiero

CAT_IMG Posted on 27/5/2012, 11:08           Quote Quote

Il Mio Pensiero

Group:
ADMIN

Status:

THIS WEEK IN POSTERS & STILLS:
DARK KNIGHTS WILL RISE, LIZARDS GONNA LIZARD

111Batman-The-Dark-Knight-Rises-wall-poster-650x299

Kicking off a super-sized edition of this week's This Week in Posters is the newest batch of Dark Knight Rises posters. Yes, more Dark Knight Rises posters. It seems like there are six of them every day. At this point, I think you could make a flip-book out of these longer than the actual movie.

credit : http://filmdrunk.uproxx.com/2012/05/this-w...a-lizard#page/1

“I Am the Danger”

Il Mio Pensiero

CAT_IMG Posted on 13/6/2012, 09:13           Quote Quote

Il Mio Pensiero

Group:
ADMIN

Status:

Il Cavaliere Oscuro – Il Ritorno:
spot tv più track list di Hans Zimmer

Ancora uno spettacolare spot tv, più l’attesa track list della colonna sonora, ovviamente firmata Hans Zimmer. News in casa The Dark Knight Rises, tra poco più di un mese nelle sale americane e solo a fine agosto in Italia. Diretto da Christopher Nolan, che ha confermato il suo addio alla saga, Il Cavaliere Oscuro – Il Ritorno dovrà tentare l’impresa apparentemente impossibile, ovvero abbattere il miliardo di dollari incassato dal predecessore, nel 2008 innegabilmente trainato dalla morte di Heath Ledger.
Ricco e variegato il cast, composto da Tom Hardy, chiamato ad indossare i muscoli di Bane, Marion Cotillard, che sarà Miranda Tate, Joseph Gordon-Levitt, ovvero John Blake, poliziotto di Gotham sotto il comando del commissario Gordon (Gary Oldman), Anne Hathaway (Selina Kyle / Catwoman), Juno Temple (Holly Robinson), Morgan Freeman (Lucius Fox), Josh Pence (Young Ra’s Al Ghul), Michael Caine (Alfred) e ovviamente lui, Christian Bale, indimenticato Batman.

Questa, infine, la track list firmata Hans Zimmer

1. A Storm Is Coming (0:37)
2. On Thin Ice (2:55)
3. Gotham’s Reckoning (4:08)
4. Mind If I Cut In? (3:27)
5. Underground Army (3:12)
6. Born In Darkness (1:57)
7. The Fire Rises (5:33)
8. Nothing Out There (2:51)
9. Despair (3:14)
10. Fear Will Find You (3:08)
11. Why Do We Fall? (2:03)
12. Death By Exile (0:23)
13. Imagine The Fire (7:25)
14. Necessary Evil (3:16)
15. Rise (7:11)

http://www.cineblog.it/post/39583/il-caval...-di-hans-zimmer

“I Am the Danger”

Il Mio Pensiero

CAT_IMG Posted on 22/6/2012, 12:05           Quote Quote

Il Mio Pensiero

Group:
ADMIN

Status:

THE DARK KNIGHT RISES New Promo Posters

dark-knight-rises-promo-poster-slice

Attention Batfans: The Dark Knight Rises is officially one month away from opening! In case you’ve missed out on the recent marketing blitz that included TV spots, new trailers, images and even a piece of Gotham City legislation, we have a few new promotional posters to share with you. These new posters feature Batman (Christian Bale), Bane (Tom Hardy), Catwoman (Anne Hathaway) and Batman’s new toy, the Bat.

dark-knight-rises-promo-poster-bat

Christopher Nolan’s The Dark Knight Rises also stars Michael Caine, Morgan Freeman, Marion Cotillard, Joseph Gordon-Levitt and Gary Oldman. Look for the epic conclusion of Nolan’s Batman trilogy on July 20th. Hit the jump to see the new promo posters.

Check out the promo posters below (via SuperHeroHype). Keep in mind that they’re promotional posters so they’re going to look a bit exaggerated in order to wow the kiddos and get them to beg their parents to buy stuff:

CREDIT : http://collider.com/dark-knight-rises-promo-posters/174652/

“I Am the Danger”

Il Mio Pensiero

6 replies since 23/12/2011, 16:42

Reply